فروش زعفران فله با قیمت رقابتی

این وبلاگ اخباری که در زمینه خرید و فروش زعفران فعالیت دارد.

فروش زعفران فله با قیمت رقابتی

این وبلاگ اخباری که در زمینه خرید و فروش زعفران فعالیت دارد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

احتمالا شما از آن دسته افرادی باشید که به دنبال خرید زعفران به صورت عمده و با قیمت مناسب در سال ۹۹ هستید و برای همچین خریدی حتما به فروشگاه های زیادی مراجعه کردید و قیمت ها و کیفیت های زعفران رو با هم مقایسه کردید تا بتوانید یک فروشگاه مناسب پیدا کنید تا بهترین قیمت هر کیلو زعفران در سال ۹۹ را داشته باشد و خرید زعفران با قیمت مناسب به شما کمک می کند تا سودتان در فروش زعفران بیشتر شود.

قیمت زعفران در سال ۹۹

شهرزعفران با تهیه لیست قیمت زعفران این امکان را به تمام خریداران داده است تا به راحتی از قیمت زعفران کیلویی در مشهد با خبر شوند و هم بتوانند با مقایسه خرید خوبی داشته باشند.

چگونه از قیمت روز زعفران اطلاع پیدا کنیم؟

قیمت زعفران هر سال در آذر ماه مشخص می شود به این دلیل که در این ماه برداشت زعفران کلا تمام می شود و اون نوسانات بیش از حد قیمت زعفران در فصل برداشت تمام می شود و در آواخر آذر ماه قیمت زعفران از طرف اتحادیه تعیین و به تمام فروشگاه ها ابلاغ می شود.

اما مواردی همچون شرایط آب و هوا وشرایط زمین های کشاورزی که بتوان زعفران به مقدار بالا برداشت کرد یا نه از عواملی هست که همان موقع اتمام برداشت زعفران تاثیر خودش را می گذرد و موارد دیگر که گفته شد تاثیر خودش را بر روی قیمت زعفران در فروردین سال ۹۹ به بعد می گذارد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

خرید زعفران به صورت عمده با قیمت تضمیی

آیا با ورود بورس در قیمت زعفران تاثیر دارد؟

ورود بورس در حوزه زعفران در ثابت نگه داشتن قیمت زعفران در سال ۹۹ تا حدودی تاثیر خوبی داشته و بعضی از خریداران تمایل به خرید زعفران از بورس را دارند و این ثابت نگه داشتن زعفران از سمت بورس موقتی هست و بورس نمی تواند به مدت طولانی قیمت را ثابت نگه دارد، چونکه عوامل دیگه ای هست که تمام معادلات را به هم می ریزد که یکی از آنها نوسانات دلار هست که بالا رفتن قیمت دلار، قیمت زعفران هم بالا می رود.

قیمت روز زعفران

یکی از مشکلات بورس این هست که کشاورزان زعفران های سرگل صادراتی و زعفران نگین و زعفران نگین سوپر را به بورس تحویل نمی دهند تا بفروشد و کشاورزان ترجیح می دهند که این ۳ نوع زعفران اعلا را مستقیم خودشان بفروشند و زعفران هایی معمولا در بورس خرید و فروش می شود که نسبت به زعفران هایی که نام برده شد از کیفیت پایین تر برخوردار است.

 

صادرات زعفران چگونه بر روی قیمت زعفران تاثیر دارد؟

صادرات زعفران بسیار تاثیرگذار بر روی قیمت زعفران در تمام ماه های سال ۹۹ هست و وقتی که صادرات زعفران کم باشه قیمت زعفران اوفت می کنه و وقتی صادرات زیاد باشد قیمت زعفران هم بالا می رود و وجود همیشگی صادرات زعفران رونق کسب و کار زعفران را به همراه دارد و کمک بسیار شایانی به کشاورزان می کند و برای همین هم دولت از همه لحاظ کمک بسیار زیادی در جهت اهداف صادرکنندگان می کند.

 قیمت زعفران سرگل کیلویی

البته صادرات زعفران فقط روی بعضی از زعفران های تولید شده تاثیر گذار هست به این دلیل که همه نوع زعفران صادرات نمی شود و صادرات زعفران بیشتر روی زعفران های درحد نگین و زعفران نگین و زعفران نگین سوپر تاثیر دارد و قیمت این ۳ نوع زعفران به دلیل صادرات زیاد در ماه های مرداد و شهریور بسیار بالا می رود.

یکی از مقالاتی که در مورد زعفران نگین تولید شده هست مقاله قیمت زعفران سرگل نگین هست که می توانید آن را مطالعه کنید.

 

قیمت هر کیلو زعفران در سال ۹۹:

قیمت فروش زعفران کیلویی با فروش زعفران بسته بندی متفاوت هستد و در فروش زعفران کیلویی دیگر هزینه های بسته بندی حساب نمی شود و قیمت آن مناسب تر هست که البته تفاوت قیمت ها در میان زعفران کیلویی بر می گردد به نوع زعفرانی که انتخاب می کنید که در هنگام خرید وقتی خریدار نوع زعفرانی را که می خواهد تعیین می کند، فروشنده هم بر اساس همان زعفران قیمت را تعیین می کند.

 

قیمت زعفران پوشال معمولی 1 کیلوگرم 5,700,000
قیمت زعفران پوشال معمولی هرگرم 5,700
قیمت زعفران پوشال معمولی هر مثقال 26,800
قیمت زعفران دسته ( دختر پیچ ) 1 کیلوگرم 4,800,000
قیمت زعفران دسته ( دختر پیچ ) هرگرم 4,400
قیمت زعفران دسته ( دختر پیچ ) هر مثقال 20,700
قیمت زعفران سرگل ممتاز قائنات 1 کیلوگرم 58,000,000
قیمت زعفران سرگل ممتاز قائنات هرگرم 5,800
قیمت زعفران سرگل ممتاز قائنات هر مثقال 27,300
قیمت زعفران سفیدی ( ریشه ) 1 کیلوگرم 15,000,000
قیمت زعفران نگین پوشال 1 کیلوگرم 7,500,000
قیمت زعفران نگین پوشال هرگرم 7,500
قیمت زعفران نگین پوشال هر مثقال 35,300
قیمت زعفران نگین صادراتی 1 کیلوگرم 8,600,000
قیمت زعفران نگین صادراتی هرگرم 8,600
قیمت زعفران نگین صادراتی هر مثقال 40,500
قیمت زعفران سرگل ممتاز صادراتی قائنات 1 کیلوگرم 5,600,000
قیمت زعفران سرگل ممتاز قائنات - درجه یک 1 کیلوگرم 5,800,000
قیمت زعفران سرگل ممتاز قائنات - درجه دو 1 کیلوگرم 5,500,000
قیمت زعفران - درجه یک نیم مثقال 19,000
قیمت زعفران - درجه یک چهار گرم 58,000
قیمت زعفران - درجه یک 1 گرم 30,000

 

اما زعفرانی که در ایران زیاد مصرف می شود زعفران سرگل هست که اکثراً هم به دنبال قیمت زعفران سرگل در سال ۹۹ هستند و قیمت زعفران سرگل در طول سال فقط در ماه های فروردین، تیر، مرداد و شهریور تغییر می کند و دلیل تغییر قیمت زعفران سرگل در این ماه ها خرید زیاد مصرف کنندگان هست و در ماه های دیگر قیمت ها ثابت میباشد.

آیا زعفران سرگل بهتر است؟

همانطور که می دانید خود زعفران سرگل هم چند نوع دارد که هر کدام از قیمت های متفاوتی برخوردار هست که بهترین نوع زعفران سرگل که از لحاظ کلاله و قدرت رنگ دهی و عطر بسیار بالاست زعفران سرگل صادراتی هست که هم کیلویی و هم بسته بندی به فروش می رسد.

چگونه زعفران را برای شما ارسال می کنیم؟

قیمت زعفران کیلویی امروز را می توانید در فروشگاه شهرزعفران مطلع شوید و بهترین انواع زعفران را با بالاترین کیفیت و با قیمت مناسب خریداری کنید و تمام زعفران های خریداری شده از طریق پست پیشتاز، تیپاکس و هوایی ارسال می شود که مطمئن ترین راه در حال حاظر از لحاظ سالم رساندن زعفران ها محسوب می شود.

  • ۹۹/۰۱/۰۶