فروش زعفران فله با قیمت رقابتی

این وبلاگ اخباری که در زمینه خرید و فروش زعفران فعالیت دارد.

فروش زعفران فله با قیمت رقابتی

این وبلاگ اخباری که در زمینه خرید و فروش زعفران فعالیت دارد.

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

خواص جدید زعفران

به گذارش گروه شهر زعفران، ویژگی ها و خواص زعفران بسیار زیاد است و اگر در مورد این گیاه اطلاعات مفید و کامل داشته باشید، به راحتی می توانید از آن در بیشتر غذاها یا به عنوان دارو! استفاده کنید. این گیاه کوچک با ویژگی های زیاد در چند سال به ارتفاع ۱۰ تا ۳۰ سانتی متر می رسد.

خواص زعفران

 

چگونه از خواص زعفران بیشترین استفاده رو ببریم؟

  1. قسمت مورد استفاده این گیاه انتهای خامه و کلاله به عنوان زعفران مشهور است و دارای بوی معطر با کمی طعم تلخ است. در فرهنگ عام ،زعفران به عنوان مسکن، خلط آور، محرک جنسی و معرق کاربرد دارد.
  2. در تب عام به عنوان آرام بخش مسکن ،ضد اسپاسم و مقوی معده مصرف می‌شود در تغذیه به عنوان معطر کننده، طمع دهنده و رنگ کننده به کار می‌رود. زعفران اکسیژن پلاسما را افزایش داده و دارای اثرات ضد سرطان است.
  3. مصرف زیاد آن قاعده آور و سقط کننده جنین است.
  4. همچنین مصرف زیاد آن ممکن است باعث استفراغ، خونریزی رحمی،اسهال خونی، خون در ادرار، خون دماغ، خونریزی کنار چشم و لب و زرد شدن پوست و زرد شدن غشاء مخاطی شود.
  5. این طلای سرخ ضد درد ،ضد افسردگی ،ضد سم، ضد اکسیدان، ضدعفونی کننده ، ضد اسپاسم ،ضد نفخ ضد تومور، تقویت کننده قوای جنسی،مقوی قلب، خنثی‌کننده رادیکال‌های آزاد، کاهش دهنده کلسترول، کاهش دهنده پر فشاری خون، نارکوتیک( مخدر )مقوی اعصاب، محافظ اعصاب، محرک و تقویت کننده معده است.
  6. خوردن چای زعفران گاز را بر طرف معده می‌کند و باعث هضم غذا میشود همچنین ضد تشنج است و خوردن آن خوابی آرام را به همراه دارد اگر می خواهید همیشه شاد و خندان باشید زعفران را بخورید.

امیدوارم از خواندن مقاله خواص زعفران لذت برده باشید.

منبع: rahkaraq

  • ۹۹/۰۱/۰۶